روغن زیتون همچون درمان

روغن زیتون دارای مواد سلینیوم ،زینک،مس و آهن بوده همچنین شامل سدیم،منیزیوم،فسفات و ید بوده و ما در کردستان به این مواد نیاز مبرم داشته اییم از این رو که منطقه ما کوهستانی بوده و مواد ید به سمت پایین شسته میشود و سود آن در محصولات نمی ماند.به این دلیل بیماری غده تروئید بین ما زیاد است که در ادامه به مشکل جدی تبدیل شده و باعث بیماری می گردد.

خانمهای باردار و کودکانشان اغلب مشکل کمبود آهن دارند که روغن زیتون غنی به آهن بوده و برای این داسته ازافراد نیز مناسب است.

روغن زیتون دارای ویتامین A می باشد که برای چشم و شبکه آن و پوست و لایه داخلی  مجرای گوارشی و تنفس بسیار مفید است، همچنین دارای ویتامینی می باشد که برای دستگاه  تناسلی نیاز است ونیز علم نشان داده که روغن زیتون دارای ویتامین Kو E می باشد که برای زیبایی جسم و صورت کارایی دارد و امروزه آن دسته از کشورهایی که روغن زیتون را در سبد غذایی خود دارند به نسبت کشورهای دیگر کمتر دچار بیماری و ناراحتی می شوند.

 روغن زیتون برای پروسه هضم بسیار مفید است و اغلب اوقات از داروهایی که برای درمان روده بزرگ به کار میرود مؤثرتر بوده.زیرا بهترین ماده برای تمیز کردن معده وروده است،از اینرو خواهشمندم آن دسته از کسانی که از ناراحتی روده بزرگ رنج میبرند تا میتوانند از روغن زیتون بهره ببرند.

امروزه یکی از مشکلات عمده اغلب هموطنان ما چربی کبد بوده وهمچنین  مشکل افزایش جراحی آپاندیس ،که راه حل آسان و در دسترس آن اهمیت دادن به روغن زیتون می باشد چونکه دارای ماده کلیسیتوکانین بوده که بهترین درمان برای کبد و آپاندیس می باشد و همچنین از تشکیل سنگ کلیه و سنگ آپاندیس جلوگیری کرده و در ازبین بردن آن نیز مؤثر می باشد.

مشاوره پزشکی دینی